Mrs Panda
Puisi I . :)
Sunday 21 July 2013 • 06:20 • 0 comments
Haa , Nadia  nk bagi puisi Sikit . :P

Biar Mati

Ini pisau , Bunuh Saja Aku .

Kau suruh pilih mati atau hidup tanpa kamu .
Tikan terus jantung aku ini
Biar habis ceritanya , Biar mati . 

Ini jiwaku , Lihat saja dia .

Kau dulu pernah selimutkan dengan setiap cinta .
Pijak terus nyawa aku ini
Biar ranap terus , Biar mati . 

Ini suara , pejam saja mata . 

Kau mahu aku hentikan dodoian penenang raga . 
Tekap saja bibir hati ini 
Biar kejang keras , Biar mati . 

Ini Memori , Padam Saja Semua

Kau minta semua segala maka ambil sahaja . 
Bantai pukul degil aku ini 
Biar dapat inginmu , Biar mati . 

Ini saya ,
Biar mati . 



PASTFUTURE
Hallo!Wallo!
Assalamualikum! Hi I'm Nadia Balqys. Welcome to My Blog ^.^. Satu senyuman boleh menutup seribu kesedihan :'). Gomawo!

Walkie Talkie


letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Hehe , Tulis Keyh ?.
Click 'Hantar' sekali sahaja.


My Status
>> Selamat Hari Raya!
date : Now
at: 12pm


>> Blogskin baru. Tadaa!
date : 1/8/2013
at:10 am


>> I Luv you!
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Awak Comel lah!
date : 01/08/13
at: 12pm


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Travelling ~
  • Ramadhan